Wednesday, July 15, 2009





Ni meh korang usya pic ni...ahahaha...sku snap time balik keje ptg semalam...ntah ape2 la tuan punya keter...lalok gamaknya...ahahahaha

Tuesday, July 14, 2009

Kisah pertama...

Minggu lepas..kisah ni masa aku nak g bayar utk isi minyak kat kaunter...petang tu leh lak q panjang...takde la panjang tapi ade la 6-7 org depan aku...ikut hati malas nak q ni...tapi xpelah...sbb minyak dalam tangki pon da kasik warning suh isi...kebetulan depan aku ni ade lah sorg awex...cung gak la...dia pon lebih kureng aku gak...mcm tak sabar² nak bayar..ntah ape yg d kejarnya...tunggu nye tunggu sampai la turn awex ni td...berikut lebih kurang la percakapan antara awex tu dgn casher stesen minyak

Casher : Ye dik...nak isi baper???
Awex : Isi 10 ye kak...pam 7

Aku dgn bz bodinya g la paling kepala aku nak usya pam 7...awex ni naik ape bayar 10 hengget jerk...owh...naik Gen2...

Casher : Betul ke nak isi 10 hengget ni dik
Awex : A'a la kak...naper???tak leh ker nak isi 10 hengget???
Casher : Boleh jer...tapi betul ke pam 7...keter awak Gen2 tu kan???
Awex : A'a...yg Gen2 tu...
Casher : Keter awak pakai diesel ker???pam 7 tu ade diesel jer dik...mane de host utk petrol...saya tukarkan awak ke pam lain la yer...

Aku dgn bizi bodi sekali lagi jenguk pam 7 tu....mmg kompom...sahih...ade setongkol jerk host kaler hitam...geleng pale aku tgk awex tu...merah muka dia...org ramai lak tu... ikut hati ni nak jerk gelak..sebab tak leh tahan...tapi memandangkan kang jatuh lak kemaluan dia...so aku diam je la....


Kisah kedua

Jumaat malam sabtu..minggu lepas gak...bini aku ajak g kenduri nikah sorang makcik ni...sbb cucu dia ni dok kelas yg bini aku ngajo...siap bg kad beriya suh dtg...ikut hati aku..mmg malas...ade ke buat kenduri malam²...dasar org kaya btoi...

Sampai jerk...kebetulan makcik tu ade kat depan khemah..so dengan muka manis dia sambut kami...pastu perkenalkan dekat member² dia yg tengah makan...kire glemer la sekejap...aku dgn selamber terus g amik makanan...maklumla...lapo...da siap semua masuk dalam pinggan...aku dgn bini aku pon join la geng² makcik tuan rumah...ade la 2 org pompan..sorg tu mcm da makcik...sorg tu muda lagi...kakak kut...pakaian kelas beb...mcm mak datin...biasalah...dok kat taman melawati...separa elite...ngeeeeee...imej kena jaga...sambil makan tu ade la kami borak²

Aku amik part yg pada aku penting utk korang baca (kalau nak bacalah..kalau taknak sudah)

Makcik : Dok mana???
Wife : Kami dari Taman Melati
Makcik : Ngajar kat sekolah melawati ni yer
Wife : A'a...baru 5 bulan
Makcik : Owhh...ni anak bongsu ke??? (Tepat jari telunjuk dia ke arah Haikal...anak sulung aku)

Aku yg tengah makan rasa mcm nak tersembur balik nasik dalam mulut...ade ke patut dia kata Haikal anak bongsu...terang² perut bini aku tu besar ngandung...dia leh kata Haikal anak bongsu...ahahahaha...mereng jugak org kaya ni...ahahahaha...





Sunday, July 12, 2009

video

Saje nak kongsi dgn korang..mcm mana pompan luar negara bawak keter...hihihihi...jangan marah yer