Tuesday, June 23, 2009

Haku telah d tag oleh adek haku...banyak lagi tag yg kena..tapi mcm biasa lah..hutang hutang


M.A.R.A.H


1. Bila anda last kena marah?
Hari² aku kene marah...ni jap lg kene marah la ni kang

2. Kena marah dengan siapa? Letakkan nama penuh dia..
Mane leh..menjatuhkan kemaluan dia kang..ish!

3. Apakah tindakan anda bila kena marah?
Marah org tu balik la...ingat kita ni pokok pisang ke

4. Apakah perkataan pertama yang keluar selepas anda dimarahi?
Takde perkataan..tangan penumbok aku yg kuar dulu ahahahaha

5. Antara bentes kaki dengan pijak kaki, mana pilihan anda jika anda dapati anda tidak bersalah?
Terajang yg paling afdhal ahaha

6. Rasanya bila anda kena marah, anda akan lepaskan pada insan sekeliling? Or siput tepi pasu? Or pokok daun semalu?
Biasa aku melepas dalam jamban jerk.....hua hua hua

7. Apakah ucapan anda pada orang yang suka marah2?
Tak nak ckp..sedekah dia cermin...tgk diri sendiri dulu ngeeeeeeee

8. Senaraikan beberapa orang yang anda rasa boleh jawab soalan nih...
Sape yang baca tu kalau nak rasa tag ni..ha....hamik hamik hamik!



2 comments:

^^AnGGun^^ said...

1. Bila anda last kena marah?
Hari² aku kene marah...ni jap lg kene marah la ni kang<-- nape selalu kena mayah??alahaii

2. Kena marah dengan siapa? Letakkan nama penuh dia..
Mane leh..menjatuhkan kemaluan dia kang..ish!<--bos ke??erkk!!leh kemaluan dia jatoOh??erkk!!jawab jawab 8-}

3. Apakah tindakan anda bila kena marah?
Marah org tu balik la...ingat kita ni pokok pisang ke<---ape kena anda dgn pokok pisang?

4. Apakah perkataan pertama yang keluar selepas anda dimarahi?
Takde perkataan..tangan penumbok aku yg kuar dulu ahahahaha<-- erkk!!yeke?mcm tk jek..buwekkk ckp leh arhh

6. Rasanya bila anda kena marah, anda akan lepaskan pada insan sekeliling? Or siput tepi pasu? Or pokok daun semalu?
Biasa aku melepas dalam jamban jerk.....hua hua hua<-..cett!!lota buwokk

7. Apakah ucapan anda pada orang yang suka marah2?
Tak nak ckp..sedekah dia cermin...tgk diri sendiri dulu ngeeeeeeee<--bagus2..betui betui betui

8. Senaraikan beberapa orang yang anda rasa boleh jawab soalan nih...
Sape yang baca tu kalau nak rasa tag ni..ha....hamik hamik hamik!<--adeQ yg bagi so dikecolikan

.: budakgemok :. said...

ala...banyak btol jawapan dia ni laaaaaaaaaaaaaaaaa....banyak songgggggg :wewek:

Post a Comment

Komen Woiiiii