Friday, October 29, 2010

Sekali aku da kena tag da oleh kenshiro aka kipsiro ..... kat bawah ni gambo dia...encem kan kan kan...mcm setan (jangan marah ya..nanti kena lelong!)



da lama x kena tag kat blog ni...ade je yg tag tp tu la..sebab kemalasan melanda diri nak buat....maka dengan itu aku membiarkan ianya berlalu pergi...hua hua hua

Soalan yang d berikan : apakah 25 rahsia anda....huwaaa....pasal apa banyak sgt....1 je tak leh ker....

ok la...demi memenuhi permintaan hajat tuan rumah kedaung..aku cuba la yer...

1. aku penyokong kuat man utd wooo...xde team lain...sebab diorg hampeh...x mcm setan merah ni...hahahaha...aku sendiri pon lupa sejak bila aku sokong kelab ni...dan jangan tanya aku bekas² pemain sbb aku mmg tak ingat

2. kuat tido...paling bes bila bini aku tegur time bangun pagi..."kuat dengkur nampak"

3. tak suka makan berkuah...suka kering jer...ikan goreng ka ayam goreng ka+sambal...sayur mmg aku tolak tepi...i'm not vegeterian!

4. suke dok rumah...tak suka jenjalan..maleh...nak kuar pon kalau ade tujuan...tu sebab selalu minggu jer kena bebel sbb seharian dok rumah jer...

5. hobi men game...PS ka..pc ka...antam...tp tu la sbb pc aku x power rangers....so men game geli² je la...tapi skrg aku ada hobi baru...men layang²...wuhoooo...best wooo

6. takde natang peliharaan kat rumah...malas nak bela...

7. tegas...terutama dgn anak²...dengan org lain wat dek jer...maleh nak layan

8. menepati masa....haaa...yg ni aku paling pantang larang kalau org berjanji dgn aku tapi lambat sampai...mau la berguni² aku leter...so sape nak berjanji dgn aku tu..pastikan sampai on time ya...hak hak hak

9. baru 9 ke...adeh...tak reti nak isi ape lg ni...siot....bedal je la

10. suka tgk siri CSI...kecuali yg new york punya...mcm xbesh la...hero x hensem...kes pon x mencabar

11. suke layan anime...bukan hentai okies! ...skrg layan naruto dgn bleach jer...sblm ni layan gundam nye siri...skrg ade baru...super robot war....best woo mcm gundam gak...

12. kalau bini ajak g supping...aku suka cari port leh duduk jer...maleh nak berjalan..letih! lg elok aku dok diam jaga anak sambil cuci mata

13. kalau aku marah aku suka diam...tapi kalau aku xsuka ...aku suka bebel...sape yg kena bebel dgn aku tu...harap maaf la yer...jgn marah

14. kat opis..aku lah penyeri kehidupan...ahahaha...tanpa suara aku...tanpa spiker pc aku..sunyi sepi opis mcm d langgo tsunami

15. dulu suke merempit...bawak motor ke..keter ke...skrg ni da insap...sbb ingat org yg tersayang....ahahaha...

16. mulut ni suka maki hamun org yg bawak keter mcm gampang...line kanan bawak slow la..masuk simpang tak bg signal la...n bla bla bla....mmg berguni la ayat maki aku...teruk kan..ish..bila la aku nak insap ni...ahahaha

17. rasanya da setengah jam aku menaip ni...xkan baru no 17...heran!

18. suka layan pesbuk...tp tak suka layan game dalam pesbuk...dulu² jer suke men farmville...lama² busan lak..dok cocok tanam...ahahaha

19. suke buang masa depan pc men game travian....skrg men kat server 4..dual kat server 5..layan wooo...kena lak bila da mula perang...sape² nak main leh layan kat url berikut

s1.travian.com.my
s2.travian.com.my
s3.travian.com.my
s4.travian.com.my
s5.travian.com.my << baru start 29 Oct 2010

20. last post la...tak reti aku nak buh ape lg...kire halal je la lg 5 tu yer...ahahahaha...

so tu je la lebih kureng ttg aku...terpulang pada korg nak caye ke x...betul..aku tak tipu...cuma bohong jer....ahahaha

0 comments:

Post a Comment

Komen Woiiiii