Saturday, October 30, 2010

arggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh......tensi giler....tu la...gatal sgt tangan....hamik...padan muka haku ...edit punya edit layout...hilang habis link blog kengkawan aku

wahai kengkawan haku...or sape² umat manusia yg membaca posting ni...sudi² kan ler share balik yer url blog korang....kesian ler kat aku cayang kat korang


ubah topik sekejap...hari ni pas blk keje...puan beso ajak g makan pizza...demi memuaskan napsu permintaan dia...aku pon bawak ler pizza hut hok sebelah kepsi wangsa maju tu...letih pon tade hal memandangkan dia yg open table ....

leh tahan gak la orgnya ramai...tp yg paling haku pedap...nak clean meja pon dekat 10 minit! ...apekah ini semua...??????????????? puas la melangut wat muka 5 sen...akhirnya dtg la cewek pizza hut tu...dgn senyum manis bak pu3 selambak...dia ckp sowi ler ye....lambat sikit sbb staff ramai xde....hangin nya pasal slamber aku jawab..."pasal...semua org da berenti ker?????????" ...sambung sengih la cewek tu...dalam hati rasanya maki aku kut...

da hamik order...siap semua..dia ckp dalam 20 minit ya pak encek...iyo lah...aku pon angkut anak bujang aku dgn anak dara aku g taman menan sebelah kepsi...dalam pkl 7.15pm...baru aku masuk blk bini da meset kata jap lg pizza sampai...masuk je terus aku telan 2 ketul kepak ayam...pastu 2 keping pizza...lapooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!

da habis makan dalam 7.30pm...da kenyang...pe lg...nak bayo ler...aku panggil la pekerja situ...ya...diorg buat lg...buat dek jer....hulu hilir berjalan...ntah apa kejenya...pusing kiri kanan....aku pon x faham...sampai aku nampak ade yg blah dr situ sbb lambat sgt bersihkan meja...melangut lg la aku nunggu...dekat 10 minit x sampai² lagi...badan da la penat...mau jer aku angkut baki belen makanan yg ade g kaunter...x pon g masuk dapo amik plastik sendiri

x leh tahan nya pasal..aku bawa anak² kuar terus...ckp kat bini aku...tunggu la sampai org tu sampai!!!...pkl 7.50pm baru habis semua upacara...aiyo...kalau aku tau gininya lama...aku angkut jer g kedai mamak...lagi bagus!!!!!

1 comments:

^^AnGGun^^ said...

alahaiii...
siannye... tuhla gatey tangat nak tuko2 template..da tak lawo da =(

Post a Comment

Komen Woiiiii