Wednesday, February 2, 2011

Haih...lama giler tak menaip nih...bukan apa....kadang tak tau nak bebel apa...kadang mmg nak bebel..tapi rasa mcm tak perlu jer...tapi kadang rasa mcm susah gak...org lain dok tampal kat blog sebagai salah satu medium untuk luahan hati...enath la..balun je la...janji lepas apa yg terbuku di hati..ye tak...korang nak baca..silakan...tak nak baca pon takper...dengo je la radio tu...jangan banyak bunyik!

Rasanya lom terlambat nak ucap tata 2010 welkam 2011..ahahaha....gler tul..lajak sampai Februari baru nak ucap....tak pe la....dr tak ucap langsung...ye tak...

2010...terlalu banyak kenangan dan dugaan...tak tertulis rasanya kalau nak buat list...azam???ntah..macam same jer macam tahun lepas...azam tahun lepas pon macam sama macam tahun sebelum tu...ahahaha...dok mcm tu je lah...azam ntah ke mana...usaha ntah ke mana...sama jer....tu lah jemie...

Masuk 2011 ni...tambah la setakuk kat umo aku...rasa mcm tak padan dgn umo kadang tu perangai ni...rasa macam masih awal 20an jer...time muda belia dulu....ahahaha....tu namanya tak sedar diri....uban pon macam makin meriah jer....macam kena taruk baja je rambut aku ni jd putih...haih...sabo je la...

Paling ketara bila tengok anak pompan aku yg kecik tu kini da pandai bertatih...walau kerap jatuh...tapi tu kan tanda yg dia makin beso...dan makin berumur lah org tua nya ahahaha...macam tak caye jer da setahun 4 bulan umo dia...abgnya lak dah 5 tahun...da pandai gado..da pandai beremosi....dan da pandai bela adik dia walau kadang mmg teruk asik kena marah sbb kerap membuli adik dia...nantilah aku up kan pic diorg...skrg malas nak up...

Latest news....jiwa kacau beb aku di buatnya...ape tak nya...kurang 0.3 point aku nak cukup lepas syarat untuk aku leh dapat naik gaji S22 2 tahun lagi ...frust giler aku...bukan banyak...sikit tuuuuuuu...aku malas nak pertikai sbb ye lah..dah di bagi banyak tu...mesti ada sebab...antaranya maybe aku tahun lepas malas nak gi kursus apa² yang di anjurkan...tapi tu lah takkan bab tu aku dpt sikit....kerja sampai sblm pkl 8 pagi lg...semua kerja xde yg pending...kecuali sesetengah...tu pon sebab kerja tu berkait dgn staff lain...dia lembab..aku pon lembab la...dak lain yg dtg lambat...dok hilang...lg tinggi dari aku....haih...tak leh di terima betul...tapi what to do...kalau tu yg di bagi...so aku akan buat koje base apa yg dia bagi lah...

Maaf ler yer..bkan merajuk walau sekarang ni memang aku mogok lapar kat opis tu..takde dah nak hu ha memekak ke apa....dok diam je sekarang...senyum???kem salam...cakap pon malas ni kan nak senyum...ade gak la yg dah tau dan faham...bio situ...tu tanda aku protes...maaf la..aku bukan jenis kaki kipas ekon semua tu..takde masa nak bodek²...kamon lah...keje pon lebih kurang gak dgn aku...tak de lebih mananya pon...tapi tu la...rezeki diorg la kut...rezeki aku takat dpt nek gaji je tahun ni...untuk layak tangga gaji 22....nampak gaya kena tunggu tgk tahun depan la...kut capai target...kena tunggu 2 tahun lg...kalau takde kantoi mcm lepas ni la....kalau tak...kena pasang kipas beso gak la kut gamaknya....ahahahaha...mentang² ler aku bukan "S"....huhuu...

Kan aku dah bebel melalut panjang...tu yang malas tu..habis semua kuar...korang baca je lah..tu pon kalau nak baca...

Lain hari aku bebel lagi yer...c yaaaaaaaaaaaaa

4 comments:

Anonymous said...

salam bro..
ni 1st tym bc blog bro..
sy pon men travian gak s5 dl..
anak buah rimau x..
kita musuh..hehe
pas s5 sambung s1 lak..
skrg x men dah..
tumpu studi lak..
merujuk entri 3 april, bro antaq anak kat educare..
sy pon blajaq kat uia gak..

akuzle ayu said...

teruskan membebel, bebs.. mcm aku.. nanti ader jer org nk tenangkan ko. cayerlah... anwy, x sangka jumpa ko lagik. ala2 jejak kasihan kan? cer citer cemana ko leh 'jejak' aku? citer kat FB laaa weh...mesej kat aku noo?

Outbound di malang said...

salam gan ...
menghadiahkan Pujian kepada orang di sekitar adalah awal investasi Kebahagiaan Anda...
di tunggu kunjungan balik.nya gan !

outbound malang said...

nice day :)
hargailah hari kemaren,
mimpikanlah hari esok,
tetapi hiduplah untuk hari ini.
bagi-bagi motivasinya yaah...

Post a Comment

Komen Woiiiii