13 perkara yang aku nak....

Thursday, November 4, 2010


adeh...kena tag lagi...masak² ..kali ni ape natang 13 perkara yg aku nak....hurmmm...muskil gak...13 tu...pasal sikit sangat 
k la...dengan muka yg penuh kehenseman dan kekacakan..aku kongsi 13 perkara yg aku nak....


1. aku nak balik kampung....nak jaga emak aku...sian dia dok sorg...terpaksalah aku angkut semua kuarga aku pindah ke sana...dah apply da aritu...harap² dapat la...keje kat sini terpaksa la aku korbankan...nak buat mcm mana....kembali menjadi anak kampung la

2. nak jd contoh yg baik utk kuarga aku...anak² dan isteri...mmg kat rumah aku ni bapak yg tegas...sian anak laki aku kerap kena marah...tu la..sape suh xnak dengar ckp papa...kan da kena

3. teringin nak tgk live bola sepak kat old trafford....mesti best kan tgk man utd lawan liberpul...pehtu liberpul kalah lak...wahhh...lagik bes giler




4. nak ada keter Evo 7 sebijik parking kat depan rumah...waahhhhhh...mesti tiap malam tido peluk keter jer...ahahahaha....pasal apa aku suke keter ni...aaaa...jiwa rempit beb...walau hati ada taman....tp pasal Evo 7 bukan Evo 8 atau yg lain²....ikut suka aku la aku suka apa..apa korang peduli...sebok!



5. pehtu lak kan...nak gak tgk sebijik motor besau park sebelah keter haku...uihhhh....mabeles siut....leh rempit dgn bini aku..nonggek kat jalan raya

6. tingin nak jd tokey...hajat kalau jd balik kg ni..nak jd bapak ayam kampung...bela ayam kampung...pehtu buat kepek ubi dgn pisang...kertas kerja da ada...tgk la mcm mana perlaksanaannya nnt...kut ada rezeki...amin




7. nak ade bini lebih dr sorg...wahhhhhhh...leh gitu???? ahahahaha...mau mlm ni ade yg tido luar ni kang....hak hak hak....tp tu le....laki mana yg xnak berbini lebih kan...kecuali ada kawan aku sorg tu...sampai skrg x kawin²....tok guru aku ckp org yg lambat kawin ni ada 2 sebab....xmati pucuk...mesti dia GAY!



8. nak merasa idop senang...bukan kaya...bukan mewah...hanya sederhana...kirenya...seadanya...bukan apa..kang kaya sgt kang takut kena culik lak..kena bakar...eeeeeeeeeeeeee....takut!



9. nak tgk anak² menjadi anak yg berguna...yg leh d harap dunia dan akhirat...sbbnya kadang takut wooo...mcm² kes skrg ni...anak hentak org tua la...anto g rumah org tua la....cekau duit pencen la...n bla bla...tu skrg...mcm mana lak utk 10 thn lg...20 thn lg...30 thn lg...adeh...risaunya aku...lais dania...
lais haikal...ingat yer...jgn d abaikan papa dgn ibu yer...





10. nak jadi sihat dan kuat...hak hak hak...saje jer...xde kena mengena pon...iklan semata²...




11. nak jd suami yg leh d harap...anak yg leh d harap...bapak yg leh d harap...menantu yg boleh d harap oleh kuarga aku....wahh....besar tu...takpela...pelan² kayuh...mane de manusia yg sempurna kan...tp x salah menjadi yg terbagus dr yg bagus (betul ker ayat ni)



12. nak bawak emak aku dgn mertua aku g haji...tapi rasanya semua anak berhajat mcm tu kan....cuma ntah bila turn aku lak....moga d murahkan rezeki...amin...




13. yahoooooooooooooooooooooooooo...13 sudeh...yg ni yg paling aku suka.....leh tak aku nak g tido skrg...tlg jangan KACAU!

















1 comments:

Anonymous said...

salam,
usaha tangga kejayaan..
hajat no 3 kau sama ngan aku ..
tapi terbalik la..
nak tgk live kat anfield pastu si manyoooo kena belasah...4 atau 5-0...huuhhuuhuhuuu best3x..
agak2 sapa aku nih..uhuhuhuhuhuhuuhu

Post a Comment

Komen Woiiiii